FRIDA + Twilight = passa på!

Har ni fortfarande inte köpt Twilight DVDn?
Då hittade jag ett erbjudande som ni nog kommer att gilla.
Såg på frida.se att om man börjar prenumerera på FRIDA så får man 8 nummer + Twilight DVDn för endast 199kr.
Och DVDn är värd ca 169kr.
De brukar även skrivar mycket om Twilight i FRIDA. Så passa på! Det är ju klart värt det!


(Klicka på bilden om du är intreserad)

JA! Självklart vill jag börja prenumerera på FRIDA!
Jag får 8 nummer av FRIDA + DVD:en Twilight för endast 199:- + 37:- i porto och exp.avgift.
Twilight DVD:en är värd 169:- och rekommenderas från 15 år.  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du skriver faktiskt väldigt bra info, jag tycker du får mycket mindre uppmärksamhet än vad du förtjänar!



keep up the good work :)

2009-05-11 @ 21:44:25
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0