Oh Bella... The world is upside down.

Har inte kommit så mycket updates från New Moon inspelningen idag.
Ibland är det så att det kommer jättemycket, och sen vissa dagar kommer ingenting.
Igår tex kom det in massor med bilder från inspelningen (jag orkade inte lägga upp dem på min blogg)
och idag har inte något kommit (inte som jag sett iaf)
Men whatever..
Det är så kul när man tex sitter på bussen eller t-banan och ser folk läsa Stephenies böcker.
Såg kanske 4 stycken idag som satt och läste. En av den var kille t.o.m. Kuligt.
Själv satt jag såklart med Twilight upptryckt i fejjan och läste för fullt.
Usch ja, jag ligger lite efter med de engelska böckerna. Har snart läst ut twilight.
Sen jävlar blire New Moon. Jag har lovat mig själv att jag ska hinna läsa New Moon och När jag hör din röst innan filmen kommer ut.
Haha, nu låter det som om jag inte har läst dom. Jora, 3 gånger har jag läst de tre första, men Så länge vi båda andas har jag bara läst en gång.
Åh, nu blev jag jättesugen på att läsa lite, ska nog göra det senare innan jag går och lägger mig.
Haha fyfan vad jag babblar på.  Här har ni en grym fanmade bild och en jättesöt serie!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0