Officiella New Moon postern

Klockan 11 imorse då jag första gången såg postern så var det första jag tänkte: "Wtf? Det här är väl fan inte den officiella??" Men sedan kom det fram till att så var fallet.  Varför jag trodde att det inte var den äkta är pga att Edward tar en stor plats av postern, nästan större än Bella och Jacob. Edward är ju inte ens med så mycket i den här boken/filmen.
Han kommer ju vara med mer i filmen än vad han är i boken, men endå. Jag tycker och trodde att i den här filmen ska man få se mer av Bella och Jacobs relation så man kan ta med den till nästa film, Eclipse. Och så tar Edward redan jättestor plats på postern.
Men visst är den skitsnygg och Edward (min Edward) är lika snygg som vanligt. Haha ;)


Klicka på bilden för större och HQ

Vill ni ha den som wallpaper kan du hitta en version här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är min!!!!!!!!!!!!

2009-05-19 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0