Let the time decide when i won't need you,

Låten Need med Hana Pestle har jag alltid varit lite skeptisk till. Har inte riktigt gillat den, men igår kväll så kom den upp på min playlist och jag började lyssna på den om och om igen och nu gillar jag den faktiskt.
Texten är jättefin och melodin och hon har fin röst osv. Så jag har kommit fram till att den är faktiskt bra!
Men den kommer nog inte vara med på soundtracket tyvärr.
Nej nu ska jag lyssna på den igen (för kanske sisådär.. 6 gången idag), haha.
Här kan ni lyssna på låten iallafall. Ni som har hört den hoppas jag håller med mig att den är bra och ni som aldrig hört den förut hoppas jag att ni kommer att gilla den. Glöm inte att lyssna på texten bara!




Äsch, jag slänger in lyrics här.

i'm not quite sure how to breathe
without you here
i'm not quite sure if I'm ready to say goodbye
to all we were

be with me
stay with me
just for now
let the time decide when i won't need you

my hand searches for your hand
in a dark room
i can't find you
help me
are you looking for me

can i feel any more
lie to me, i'm fading
i can't drop you
tell me i don't need you

my hand searches for your hand
in a dark room
i can't find you
help me
are you looking for me

etch this into my brain for me
tell me how its supposed to be
where everything will go
and how i'll be without you by my side

my hand searches for your hand
in a dark room
i can't find you
help me
are you looking for me

my hand searches for your hand
in a dark room
i can't find you
help me
are you looking for me

Kommentarer
Postat av: Sandra

texten var väldigt fin (:

och den skulle helt klart passa till new moon ^^

2009-05-20 @ 23:39:52
URL: http://xvaniljsmak.blogg.se/
Postat av: isabella

Den har jag aldrig hört, den är ju jättefin :O gillar texten riktigt mycket!

2009-05-20 @ 23:50:37
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0