Kristen = Tråkig och seriös?

Jag har tänkt på det här rätt länge och gått igenom bilder och letat, men nope, jag fick knappt något bra resultat.
Hm, ja vad pratar jag om? Jo, har ni någon gång sett en bild på Kristen där hon ler? Då menar jag inget lamt leende, utan ett leende som syns i hela hennes ansikte och så tänderna blänker.
Tyvärr har jag bara funnit en enda bild på Kristen då hon verkligen ler.
Kristen är verkligen en jättesnygg skådespelerska, men hon verkar nog inte vara så rolig.
Jag menar är Kristen verkligen en så seriös person hela tiden? Kan hon inte släppa loss och bara bjuda på sig själv lite? Det tycker jag är så tråkigt med vissa "kändisar", att de inte kan bjuda lite på sig själva, utan att de ska hålla den dära "masken" helatiden om att de är så "perfekta" osv. Om vi tar Rob tex, han bjuder ganska mycket på sig själv. Han berättar historier från när han var liten och att han luktar illa osv. Men Kristen.. jag har inte hört någonting från hennes håll. Eller hon kanske har sagt någonting som inte jag har hört eller sätt. Har ni sett/hört något? Skulle vara kul om ni tipsade mig om ni sett eller hört någonting där hon verkligen bjuder på sig själv.
Nu är ju detta ingenting illa menat åt Kristen utan hon är fortfarande en av mina favorit skådespelerskor, men jag tycker nog faktiskt att hon kan bjuda lite mer på sig själv. Eller vad tycker ni?


Här är bilden jag pratar om ovan.


Annars brukar de flesta bilder se ut ungefär såhär.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man kanske inte hör så mkt om henne för att hon vill ha ett privatliv? Hon har ju varit med i en hel del filmer redan innan twilight och då hörde man inte heller så mkt, så jag tror att hon helt enkelt vill vara så privat som möjligt och drf får vi inte hörs så mkt ^^

2009-05-20 @ 23:47:03
URL: http://xvaniljsmak.blogg.se/
Postat av: Kinga

hej!



Kristen är rätt rolig, fast hon e blyg..

När man lyssnar på kommentarerna till filmen på den amerikanska twilightdvd'n där rob, kristen och catherine hardwicke pratar under filmen, så skojar och stojar de fritt!

kram Kinga

2009-05-21 @ 22:43:49
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0