New Moon Trailern!!!

Hejhej! Jag kom hem inatt från Gotland så jag gick och la mig direkt.
Och imorse när jag vaknade satte jag mig direkt vid datan för att få se de senaste uppdateringarna.
Jävlar vad glad jag blev! New Moon trailern har kommit!! Har nu tittat på den ca 5 gånger i rad och är helt kär i den, det enda som jag tycker fattas i trailern är att det blev ingen stor "cliff hanger" hade varit roligt om man fick se lite av Volterra i trailern. Men trailern är helt jävla underbar!!!
Nu känner jag att jag verkligen börjar längta tills filmen kommer.

THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON trailer in HD



Sen undrar man ju vilka låtar kommer att vara med på soundtracket
Jag hoppas mest på
Coldplay - Fix you
Coldplay - The Scientist

Vilka låtar vill ni ska vara med på soundtracket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0