Kristen 'kysser' Taylor i interjuv

förlååååååååååååååååååååååååt för dålig uppdatering.
mycket har hänt. Två nya klipp från New Moon har kommit. En massa interjuver från Comic con, Rachelle kommer tyvärr inte spela Victoria i Eclipse (vilket är jävligt tråkigt!!!!) och en hel del annat.
Jag är så trött så jag orkar verkligen inte lägga upp klippen nu, eller på ett tag. Jag vill ju ha mitt sommarlov. Därför jag inte uppdaterat. Jag lever livet nu förstår ni. :)

Här är ett gulligt klipp iallafall. Nu har ni ännu en orsak att hata Kristen Stewart, inte nog med att hon har kysst Rob så har hon även kysst Taylor, haha! Whatever, enjoy!


Kommentarer
Postat av: *

vet du att hon dejtar rob eller taylor. det e sant. Frun till han som spelar pappa cullen har gått ut i pressen o sagt det. men hon vill inte säga vem av dem det är!!!



längtar till du börjar uppdatera igen



puss

2009-08-14 @ 11:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0