Lilla söta Jackson..


Hittade lite bilder på Jackson från när han är med i Criminal minds.
Vad fan har han på sig, haha? Ska han föreställa en vaktmästare? Något åt det hållet kanske.



När man pratar om trollen, jag hittade en bild för ett tag sedan på Jackson, jag vet inte hur gammal han är på bilden, men fyfan vad snygg han var då! Det ser ju knappt ut som samma person.
Enligt mig är Jackson gullig, men på den bilden var han ju snygg somfan.
If I could turn back time... lalala...
Här har ni bilden iallafall så får ni själva bedöma vad ni tycker.

Snygg-Jackson


Gulle-Jackson



PSST! Glöm ej att klockan 21.00 på 6an ikväll ser vi Peter Facinelli i TV rutan - Hollow man 2.
Någon som tänkt att titta ikväll?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update: Hittade en video från avsnittet då Jackson var med i Criminal Minds.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja jag tänkte titta ikväll på hollow man 2 :D

2009-04-10 @ 19:53:29
Postat av: Fanny

Gud! Jag verkligen älskar Jackson! Jag tycker dock att han är skit snygg hela tiden, inte gullig menmen. xD

2009-04-13 @ 12:35:32
URL: http://fannyeverheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0